שאלות נפוצות
תהליך הרכישה באתר
תהליך הרכישה באתר פשוט מאוד!
תוכלו למצוא את הפריט שלכם לפי קטגורית המוצרים הרלוונטית או לפי מותג, בארכיון המוצרים לחצו על המוצר אותו תרצו לרכוש, בחרו מידה והוסיפו לסל. לאחר מכן תוכלו ללחוץ על עגלת הקניות בראש האתר ולעבור לתשלום ולהתקדם אל עבר ביצוע הרכישה.
לנוחיותכם האתר מסמן במלבן שחור את כל המוצרים אשר אינם במלאי, לא ניתן להזמין פריט שאינו במלאי.
ישנם פריטים אשר ניתנים להזמנה מראש אך זמני האספקה ישתנו ואנו ממליצים לפנות אלינו טרם הרכישה לבירור אודות זמנים מדויקים.
לנוחיותכם, מערכת האתר תישלח בסיום תהליך ההזמנה מייל עם פרטי ההזמנה וסטטוס ההזמנה. בנוסף, תקבלו את חשבונית הרכישה ישירות לכתובת המייל אותה הזנתם בתהליך הרכישה.
במידה ולא קיבלתם הודעת מייל, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 08-6753820
זכרו כי הודעות המייל יכולות להגיע לספאם 🙂
בוודאי!
אבטחת תהליך הרכישה היא פעולה אשר אנוח מבצעים בכל רגע, ותהליך הרכישה באתר עומד בתקני PCI המחמירים ביותר בשוק. פרטי האשראי לא נשמרים ולא יישמרו באתר שלנו ויעברו בצורה מוצפנת בלבד לסליקת ההזמנה.
במידה ובכל זאת יש לכם שאלה בנושא, ניתן לפנות למחלקת התמיכה שלנו בכתובת המייל:
emporio.ashkelon@gmail.com או בטלפון 08-6753820
משלוחים ואיסוף עצמי
משלוח יגיע לבית הלקוח לא יאוחר מ-5 ימי עסקים, המשלוחים מבוצעים על ידי חברת משלוחים חיצונית, לאחר שליחת ההזמנה חברת המשלוחים תיצור עמכם קשר (בטלפון או ב-SMS) להמשך טיפול.
ניתן לעבור לעמוד מדיניות משלוחים לעוד מידע.
זה פשוט! יוצרים איתנו קשר ומקבלים שליח עד הבית שיאסוף מכם את המשלוח בעלות 30₪ עבור המשלוח.
עלות המשלוח משתנה בהתאם לסוג המשלוח וסכום ההזמנה.
בכל מצב, הזמנות מעל 399 ₪ יקבלו הטבת משלוח חינם עד הבית.
ניתן לעבור לעמוד מדיניות משלוחים לעוד מידע.
ניתן לבצע שינוי במועד המשלוח על ידי יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון: 055-9985217.
שימו לב, כי שינוי במועד המשלוח יתבצע במידת האפשר בלבד.
המוצרים
בוודאי!
כלל המוצרים באתר נקנים ישירות מהמותג העולמי או דרך היבואן הרשמי כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי כלל המוצרים באתר מקוריים.
כלל המוצרים באתר נמכרים עם שירות החלפה חינם במידה וגיליתם פגם במוצר ו/או המידה שהגיעה אליכם אינה נכונה.
החלפות וביטולים
בוודאי!
ניתן להחליף פריט תוך 7 ימים מקבלת ההזמנה. החלפות יתקבלו אך ורק במידה והמוצרים מגיעים באריזתם המקורית, עם תווית מקורית ואזיקון הבטיחות מחובר.
אנו מציעים עבור לקוחותינו החלפת מוצר בעלות של 30₪.
החלפה ראשונה תינתן דרך שירות הלקוחות באתר שלנו, החלפה שניה תינתן בהגעה לחנות בלבד.
ניתן לבטל את ההזמנה – כולה או חלקה, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות בטלפון 08-6753820. לאחר ביטול ההזמנה תשלח אליכם הודעת דוא”ל המאשרת את התהליך.
למידע מפורט וברור על פי חוק להגנת הצרכן – היכנסו לעמוד ״תקנון האתר״.